ÚjpestKártya program
A kártyák
Elfogadóhelyek
Jelentkezés elfogadóhelynek
Kártyaigénylés
Aktuális hírlevelünk
Kapcsolat
Hírek > Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban
Keresés
OK

Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

2017. augusztus 10.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Budapest Főváros IV. ker. Önkormányzat Képviselő-testülete 1/2017.(II.2.) önkormányzati rendeletében foglaltak alapján Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatala 2017. augusztus 14., 15., 16., 17., és 18. napján igazgatási szünetet tart. 

Az igazgatási szünet ideje alatt az ügyfélfogadás szünetel, a Hivatal zárva tart. Halaszthatatlan ügyekben (pl.: haláleset, születés anyakönyvezése, adóigazolás kiadása cégek részére, azonnali műszaki hiba elhárítása, stb.) a Polgármesteri Hivatal ügyeletet tart. Az igazgatási szünet alatt hívható ügyeleti telefonszámunk: 231-3101. 

A Központi Okmányiroda (1133 Budapest XIII., Visegrádi u. 110.) továbbá Budapest Főváros Kormányhivatala IV. Kerületi Hivatala eltérő munkarendben fogadnak ügyfeleket, melyek ügyfélfogadási rendjét a www.nyilvantarto.hu, illetve a www.kormanyhivatal.hu oldalon kerületi (járási) hivatalok címszónál tekinthetik meg. 

 

forrás: ujpest.hu


Nyitólap
Jelentkezés elfogadóhelynek

ÚjpestKártya Iroda

1042 Budapest, Szent István tér 6.

telefon: +36 1 696 0006 | fax: +36 1 785 0466

Nyitva tartás:

hétfő–csütörtök 10:00–18:00
péntek 8:00–16:00

ebédszünet: 12:00–13:00

e-mail: iroda@ujpestkartya.hu

Az ÚjpestKártya igénylésüket online is megtehetik a Kártyaigénylés oldalon.

Elfogadóhelyek jelentkezése Kártyaigénylés
Letölthető dokumentumok
© 2013 ÚjpestKártya